Навигация




Поддръжка

Поддръжка Качествената поддръжка е в сърцето на стратегията на нашия екип "за обслужване на клиенти". Продуктът идва с 30 дни инсталационна поддръжка по подразбиране.
Ние винаги сме щастливи да получим обратна връзка и искания за разработване на допълнителна функционалност, на нашия e-mail.
Ако сте открили грешка в нашия продукт, моля пишети ни, за да го отстраним и подобрим качеството на предлагания от нас продукт.

Ползите от различните варианти на поддръжка са описани по-долу:



Стандартен лиценз

30 дневна e-mail и дистанционна инсталационна поддръжка.
Включва:
  • проблеми с инсталиране на продукта
  • обучение за експлоатиране на продукта
  • проблеми с използване на продукта
  • най-висок приоритет на искания за оказване на помощ
  • най-висок приоритет за отстраняване на грешки








Community поддръжка

Задайте своите въпроси в stackoverflow с purpur таг (tag).

Това е идеалното място за въпроси, които започват с "Как да направя?". Членовете на общността, както и членовете на нашия екип, ще отговорят на Вашите въпроси.







Видове поддръжка


Новини

02. 04. 2018
Разширен е спектърът на поддържаните версии на Microsoft SQL бази данни от PurPur 3.3.1. (Подробности)
08. 10. 2017
Налична е новата версия на PurPur 3.3.1, с разширена функционалност. (Подробности)
01. 04. 2013
Сайтът на ПОкупко-ИЗКупвателния софтуер - PurPur, вече е лесно откриваем в интернет с www.google.bg.

Още новини

Статистика

Locations of visitors to this page

BGtop



chat-image
Задайте ни въпрос!