Поддръжка
Качествената поддръжка е в сърцето на стратегията на нашия екип "за обслужване на клиенти". Продуктът идва с 30 дни инсталационна поддръжка по подразбиране.
Ние винаги сме щастливи да получим обратна връзка и искания за разработване на допълнителна функционалност, на нашия e-mail.
Ако сте открили грешка в нашия продукт, моля пишети ни, за да го отстраним и подобрим качеството на предлагания от нас продукт.
Ползите от различните варианти на поддръжка са описани по-долу:
Стандартен лиценз
Включва:
- проблеми с инсталиране на продукта
- обучение за експлоатиране на продукта
- проблеми с използване на продукта
- най-висок приоритет на искания за оказване на помощ
- най-висок приоритет за отстраняване на грешки
Community поддръжка
Това е идеалното място за въпроси, които започват с "Как да направя?". Членовете на общността, както и членовете на нашия екип, ще отговорят на Вашите въпроси.